Tuesday, November 18, 2014

Pencarian Ahli Shaklee Yang Terhebat!

 Ingin mendaftar sebagai ahli Shaklee?
 
Apakah faedah menjadi ahli Shaklee?  
 
Mungkin ini adalah antara pertanyaan anda.Saya percaya anda sudah jatuh cinta dengan Shaklee. Yang best dengan Shaklee, apa yang anda tanam, itulah yang anda tuai!
 
Faedah faedah menjadi ahli Shaklee yang ingin saya kongsikan bersama anda.
1. Bagaimana saya ingin menjadi ahli / pengedar Shaklee yang berdaftar?
Anda boleh mendaftar dengan 2 cara iaitu sama ada:
  • Membayar yuran pendaftaran sebagai ahli Shaklee sejumlah RM75.00 (Semenanjung) atau RM85.00 (Sabah/Sarawak).
  • ATAU membeli barangan Shaklee melebihi 200 points / mata iaitu lebih kurang RM680.00 (Semenanjung) atau RM850.00 (Sabah/Sarawak).
2. Adakah Shaklee memerlukan modal yang besar?
  • Seperti yang telah dinyatakan di atas, memadailah daftar Ahli Shaklee RM75.00 (Semenanjung) atau RM85.00 (Sabah & Sarawak).
  • Tak perlu ribuan ringgit kerana stok dan penghantaran akan diuruskan 100% oleh pihak Shaklee Malaysia.
3. Apa yang perlu dibuat sekiranya saya ingin daftar sendiri di cawangan / branch Shaklee berdekatan?
  • Mudah saja. Anda perlukan seorang penaja iaitu seorang ahli yang telah berdaftar dengan Shaklee. Anda perlu guna ID saya 1105221(Eva Hartini Matinding). Minta borang daftar di kaunter dan isikan particular anda dan masukkan id saya 1105221(Eva Hartini Matinding) dan tahniah anda telah pun menjadi ahli berdaftar Shaklee dan LAYAK SEPENUHNYA utk dibimbing oleh saya. Byk rahsia bisnes saya nak share dgn anda. Ini EKSKLUSIF utk ahli-ahli di bawah saya sahaja
4.  Apa kelebihan daftar dan jadi ahli Shaklee?
  • Anda akan dapat berjimat dengan membuat pembelian dengan harga ahli. Setiap pembelian anda, anda akan diberikan points dan ditukarkan kepada wang tunai pada setiap bulan.
5. Saya tak tahu apa-apa, ada KELAS BIMBINGAN tak?
  • Ada! Mesti rajin-rajin bertanya dan itulah gunanya penaja anda. Saya sedia membantu anda sebab kita sama-sama bertanggungjawab memastikan anda, saya berjaya.
6. KENAPA PERLU JOIN group saya?
  • Saya tak paksa. Saya sendiri buat Shaklee secara part-time Dari seorang yang hanya sekadar berkongsi, akhirnya, ramai yang cari. No HEAD-HUNTING sebab kita berorientasikan PRODUK SHAKLEE yang memang sudah terbukti. Kami hanya berkongsi tentang kebaikan produk Shaklee dan gunakan sepenuhnya ledakan kuasa internet dan semuanya adalah secara ONLINE (tentunya akan dibimbing!). Atau anda tak perlu berhenti pun, teruskan buat secara sambilan.
Berminat? Jangan segan, jangan malu. Kalau malu, sesat jalan.
 
Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut :)
Anda Percaya, Anda Berjaya
Eva Matt's 
ID: 1105221  
Call/SMS/Whatsapp 013-8187984
PM saya di: Facebook
OR
Add Friend di FB saya : Erica Isadora
Pengedar Shaklee Sabah | Pengedar Shaklee Kota Belud | Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia
 


No comments:

Post a Comment