Monday, November 24, 2014

Fit Tip : Cinch Energy Tea

Minuman kegemaran saya!
Sejak berkenalan dengan "Cinch Energy Tea" saya sangat yakin saya boleh lari.
Mau lari 1 KM belum tentu saya dapat pada zaman dahulu.
My family gelar saya "lombogon" means nda boleh lari la. Hahaha...
 
Saya masih ingat lagi bila saya pindah sekolah dulu time Form 5.
Well, slim lagi time tu & they thought saya ni pelari.
Sekali time sukan tara, sangat ketara nda boleh lari.
Hanya Tuhan saja tahu perasaan saya!
 
Bila sudah meningkat umur ini, tiba-tiba mau lari pula.
Kalau baca entry sebelum ini, anda tahu apa reason mau lari ini.
Mari saya kongsi salah satu minuman kegemaran saya selain Performance Drink.
 
Cinch Energy Tea
  • Bukan sekadar air teh yang sedap tapi produk terbaik untuk menaikkan metabolisma badan
  • Ia juga menggalakkan tenaga secara semulajadi dan memberi tenaga sepanjang hari / energy booster. Kalau nda percaya, cuba ba! 
Kandungan & Fungsi Cinch Energy Tea
 
1. Matcha Green Tea
-Antioksida yang sangat tinggi
-Energy booster
-Metabolism booster
-Bakar kalori 4X ganda  
 
2. Taurina
-Menggalakkan metabolisma
-Lebih tenaga
-Larutkan lemak
-Membantu menghasilkan otot tanpa lemak
 
3. White Tea
-Membakar lemak-lemak berlebihan
-Menghalang penghasilan sel lemak yang tak perlu
-Meningkatkan metabolisma
-Dikenali sebagai teh hijau bayi dengan mempunyai kandungan antioksida yang lebih tinggi berbanding teh hijau    
 
4. Rooibos Red Tea
-Tumbuhan herba dari Afrika yang dikenali sebagai "The Miracle Tea" / "Long Life Tea"
-Melarutkan lemak
-Meningkatkan kadar metabolisma iaitu pembakaran lemak
-Agen detox yang kuat
 
4. Red Tea
-Salah satu antioksida yang dijumpai dalam teh merah dikenali sebagai polifenol
-Polifenol membantu kerosakan badan yang disebabkan oleh radikal bebas
-Merupakan antioksidan yang begitu kuat dan dikaji sebagai pencegahan kanser dan sebagai agen yang boleh menghalang tumor dari merebak.
 
Siapa Yang Perlukan Cinch Energy Tea?
  • Sesiapa yang memerlukan tenaga tambahan
  • Mereka yang berdiet
  • Mereka yang menghadapi masalah metabolisma yang rendah

Minuman ini adalah pilihan alternatif terbaik untuk menggantikan minuman kopi, soda / manisan ,selain menggalakkan kecergasan badan.
Satu lagi, minuman ini tanpa gluten, tiada perisa tiruan, pewarna dan bahan pemanis.
Jadi, memang banyak kebaikan dan keistimewaan Cinch Energy Tea Shaklee ini.
Ba, jangan tunggu lagi!


Cinch Energy Tea
 
Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut :)
Eva Matt's 
ID: 1105221  
Call/SMS/Whatsapp 013-8187984
PM saya di: Facebook
OR
Add Friend di FB saya : Erica Isadora
Pengedar Shaklee Sabah | Pengedar Shaklee Kota Belud | Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia
 
 


No comments:

Post a Comment