Monday, December 8, 2014

Pencegahan Terbaik Untuk Resdung

My husband mempunyai masalah resdung
(Mr.B jangan marah ar, jadi experiment try Set Resdung)
Every morning Mr.B ni akan balik2 bersin.
Mula2 tu sy nda kisah, maybe akan hilang juga saya rasa. Tapi, kasihan pula kalau everyday bgtu.
Jadi, saya pun cari2 apa supplement Shaklee yang boleh mengatasi masalah resdung.
Bila dah baca, terus sy order laju-laju tu Set Resdung.
Dalam hati, betulkah berkesan ni?
 
Kalau saya ask Mr.B p makan tu vitamin sendiri, nda la ingat.
So, saya take action pastikan Mr. B ni makan vitamin pada waktunya.
Beberapa hari tu, masih lagi bersin tapi nda sekerap dulu.
Ada perubahan.
Saya pun bersemangat, jadi everyday saya pastikan Mr. B ni ambil Set Resdung Shaklee.
Syukur.
Sangat puas hati dan berkesan.
Nda sudah bersin every morning. Yeah!
 
Set Resdung Shaklee
 
Set Resdung Shaklee
B Complex
 
  • Kandungan B6 dalam B-complex berperanan penting untuk memulihara selaput lendir agar kekal sihat dan membantu penghasilan antibodi badan
  • Selain itu, B-complex bertindak sebagai anti-stress. Apabila resdung menyerang, B-complex akan menjadi penstabil hormone dan penenang semulajadi bagi mengurangkan kesakitan di bahagian muka
  • Membantu dalam membina protein dalam tubuh
Vitamin C 
  • Berfungsi sebagai antioksida yang unggul dalam meningkatkan antibodi dan daya tahan (imuniti) seseorang menghadapi serangan penyakit
  • Mempercepat proses penyembuhan tisu tubuh
  • Vitamin C memastikan proses pemulihan process metabolisme dalam tubuh berfungsi dengan baik dan sempurna
Alfalfa Complex
  • Mengurangkan tahap keradangan penyakit resdung / sinuisitis
  • Ramuannya yang kaya dengan klorofil dapat membantu mengurangkan tahap keradangan daripada alergi, gegata (hives) dan resdung (sinuisitis)
  • Mereka yang menghidap penyakit SLE tidak digalakkan mengambil alfalfa sebagai supplement
Jangan tunggu lagi untuk mencuba Set Resdung Shaklee bagi mengatasi masalah resdung anda. Produk Shaklee adalah produk semulajadi dan bebas dadah.
 
Order laju-laju!
 
Pm Me!

Untuk sebarang pertanyaan / kemusykilan, sila hubungi saya untuk konsultasi :)
Eva Matt's 
ID: 1105221  
Call/SMS/Whatsapp 013-8187984
PM saya di: Facebook
OR
Add Friend di FB saya : Erica Isadora
Pengedar Shaklee Sabah | Pengedar Shaklee Kota Belud | Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia
 


No comments:

Post a Comment